-------------------------------------------------

Liitu uudiskirjaga:


-------------------------------------------------


Ostutingimused



Ostujuhend

Valige välja sobivad tooted, nende kogused ning lisage tooted ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja ostukorvist eemaldada. Saate lisada ka teisi tooteid vajutades nuppu "Tagasi e-poodi ". 
Kui sepised valitud, klikkige nupule "Esita tellimus". Kontrollige, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud. Kui olete tutvunud ostukeskkonnas kehtivate tingimustega, klikkige nupul „Telli“.
 Peale tellimuse sooritamist laekub Teie e-posti aadressile arve, mille tuleb tasuda 5 tööpäeva jooksul.
Kauba eest saab tasuda ülekandega Norde Sepad OÜ Swedbanki või SEB pangakontole.
Meie hakkame töötlema ainult laekunud maksetega tellimusi. Tasumata tellimus annulleeritakse 5 tööpäeva pärast.
Peale raha laekumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile. 
Peale raha laekumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile. 

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes, käibemaksu hindadele ei lisandu.
E-poel on õigus igal ajal hindu muuta. Kui kaupa telliti vana hinna järgi, e-poel ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist (uue suurema hinna puhul) ja kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist (uue väiksema hinna puhul).  

Taganemisõigus

Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt st. spetsiaalselt Teie jaoks.  

Taganemisõiguse kasutamiseks Norde Sepad  e-poes tuleb:

1.Esitada vastavasisuline avaldus e-posti aadressil info@nordesepad.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Avalduses kindlasti märkida ära järgmine info: tagastatav toode, arve number ning Teie nimi ja arveldusarve number, kuhu raha tagasi kanda.
2. Olles eelnevalt e-poe halduriga tagastamisaja, -koha ja -viisi kokku leppinud, tuleb tagastada kasutamata, siltidega, korrektne ja võimalusel originaalpakendis kaup.
3. Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ja sel puhul esialgset transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul kui tagastatud kaup ei vastanud tellitule: vale toode või toode ei toimi funktsionaalselt).
4. Raha tagastamine toimub peale meiepoolset kauba kontrollimist. Alles seejärel sooritame ülekande Teie poolt avalduses toodud arveldusarvele ja seda mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates tagastatud kauba meieni jõudmisest.

  Toodete garantii 

Kõigile kaupadele kehtib 1-aastane garantii, kui toote kirjelduses ei ole märgitud pikemat garantiiperioodi. Toote garantiitunnistuseks on Teile  e-postiga saadetud arve.
 Garantii kehtib vaid juhul kui toodet on kasutatud sihtotstarbeliselt. Garantii ei laiene toote loomulikule kulumisele ja roostetamisele.

  Garantii ei laiene juhtudel:

1. kui toodet on garantiiperioodi vältel parandatud ostja või kolmanda isiku poolt;
2. kui tootele on lisatud detaile mis pole tootja poolt ette nähtud;
3. kui kahjustused on tekkinud tootega hoolimatust ümber käimisest, valesti hooldamisest, transportimisel (juhul kui transport oli sooritatud ostja või kolmanda isiku poolt).

  Garantiimenetluseks tuleb:

1. Saata vastav avaldus e-post aadressile info@nordesepad.ee. Palume võimalikult täpselt kirjeldada garantiiprobleemi olemust.
2. Võimalusel lisada piltmaterjal.
3. Avaldusse palume märkida oma kontaktandmed, toote nimetus  ja ostuarve number.
4. Peale avalduse saabumist võtame Teiega 14 päeva jooksul ühendust, leppimaks kokku edasine tegevus garantiimenetluse lõpetamiseks.

  Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole just vastuolus kauba või puuduse olemusega. Kui puudus on tehnoloogilise iseloomuga, võite  nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis asendamist nõuda pole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on Teil võimalik nõuda vaid juhul, kui toote asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu.
Me ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise ja roostetamise eest tavapärase kasutamise korral.

  Puuduse ilmnemisel tuleb:

1. Saata vastav avaldus e-post aadressile info@nordesepad.ee. Palume võimalikult täpselt kirjeldada probleemi olemust.
2. Võimalusel lisada piltmaterjal.
3. Avaldusse palume märkida oma kontaktandmed, toote nimetus ja ostuarve number.
4. Peale avalduse saabumist võtame Teiega 14 päeva jooksul ühendust, leppimaks kokku edasine tegevus garantiimenetluse lõpetamiseks.


←Tagasi